13 Mart 2010

One way or another, I'm gonna GET YOU!

İnsan bir t-shirt peşinde semtler arası koşturur mu? Koştururmuş. Bugün bunu gördüm.
Ama hazin son: Hiçbir mağazada kalmamış!
Ama bekle beni siyah zemin üstüne renkli puantiyeli, şifon t-shirt! I'm coming for you!

Ve bütün gün evde oturup yapılması gereken tüm işleri bitireceğime dair verdiğim söz... Hmmm... Hava çok güzeldi ya. Gerçekten. Böyle güneş, sıcak... Tam eteklik! Ben de giydim siyah fırfırlı eteğimi, çektim altına botlarımı, bej kazak ve siyah blazer'la da tamamlayarak attım kendimi sokağa... İyi yapmışım. :) Uzun zamandır uzun askılı, küçük siyah çantaya ihtiyacım vardı, bugün kavuştum kendisine. Beraber gayet mesuduz. :)

Ödevler... Tamam tamam, *öhöm* küçük bi gecikmeyle *öhöm* başlıyorum... Hatta başladım! Moleskine'im açık, her şey hazır.
Oh oh... O da ne? Az önce moleskine'e sigara içen bi kurbağa mı çizmişim... Hoş.

Hiç yorum yok: