14 Mart 2010

Kanyon'da Jazz Esintileri

Ütopik bi şekilde tüm pazarı evde geçirip salı ve çarşamba günkü sınavlarım için oturup ineklemeyi, bitirmem gereken işleri halletmeyi, okumam gereken kitapları okumayı planlamıştım.
Ütopik. Çünkü pazar evde mi oturulur canım?! Hele de Kanyon'da Jazz konseri varsa...



Ve bi kere daha attım kendimi dışarıya. Evde kitaplarım boynu bükük kaldılar. (şeytani gülüş!)

İyi ki de çıkmışım... Hava oldukça soğuktu; ama ikram edilen kahve ve çorbayla idare ederek konserin tadına vardım... Fly Me To The Moon'a çaktırmadan eşlik ettim, Autumn Leaves'de hüzünlendim, My Heart Belongs to Daddy'de adeta zevke geldim.. :)

2 yorum:

Çiçek Dürbünü dedi ki...

"Anything worth doing is worth overdoing."

Eğer iyi vakit geçirdiysen hiç pişman olma, keyfini çıkar. 10 sene sonra dönüp bakınca "fransızca çalışmıştım o haftasonu" demezsin, ama "ne güzel konserdi yahu" dersin.

öyle işte, aslında yukarıdaki şu cümleyi kendime söylemiş olayım.

Eda dedi ki...

(:
koy gitsin.
(: