9 Ağustos 2010

Günah Çıkarma

Şu hayatta iki elim kanda da olsa, ne bliym birazdan İsrafil sur'a üflicek bile olsa, atıyorum uçak türbülansa girse ve ıssız bi adada lost olcak da olsak; ama o anda hostes getirse asla reddetmeyeceğim, hiç dayanamadığım, karşısında şuurumu yitirdiğim üç şey var (hayır üçten de fazla, ama ilk üçü yazıyorum):

1. DONDURMA! Yani İtalyanı olsun, Maraşı olsun, karamelli, meyveli, çikolatalı, mojitolu, sakızlı... neli olursa olsun dayanamıyorum şu merete yaa... Sivilce çıkarıyorum, hala yiyorum. Bana dondurma rüşveti verin, her işi yaparım, o derece. Gecenin bi yarısı oturup dört top yiyebilirim(ayakta da yerim, hiç önemli değil...) Kaç öğünü dondurmayla yaptığımı bi ben bilirim... Bu aralar favorim Arnavutköy'deki Girandola. Şiddetle tavsiye edilir. Feci öldürücü dondurmaları var. Bebek Mini Dondurma zaten gönüllerin favorisi. Burger King'in böğürtlenli B'kool'u bile şahane. Ay bi de Bebek Midpoint'in oralarda Gelato diye yeni bi mekan açılmış, en yakın zamanda gidip bi tatmak gerek.

2. COLA LIGHT! Ya eskiden ağzıma almazdım Cola'yı, bu yaz alıştım. Sudan çok Cola Light içer oldum. Hayır zararını mararını geçtim, selülit yapıyomuş çok fena. Bi an önce bırakçam, bugün bırakıyorum, aha! bıraktım galiba! sodaya başlıyorum derkeeeen... Hop! Cola siparişi vermişim bile ya. Resmen bağımlılık yapıyormuş, hiç bulaşmamak gerek. Günde iki kutu falan içiyorum lıkır lıkır. Gidişatım hiç iyi değil yani. Üstünde "Dikkat! Bağımlılık yapar!" falan gibi bi uyarı var mı, bilmiyorum. Yoksa dava açıp milyon dolarlar kazanabilirim. Hayır bişey değil, reklamlardaki o Cola kutusu açma sesini duyunca heyecanlanıyorum falan. Ohh buz gibi... noluyo lan bana?!

3. Ve son olarak tabi ki: H&M! Kelimenin tam anlamıyla tapıyorum ya, yok böyle bişey. Hem ucuz hem güzel, oh daha ne isterim yaa... Zaten İsveç markası, bi zaafım vardır benim de herkes gibi İsveç'e ve o İskandinav tarzına. Türkiye'ye geliyo olmasına ne kadar üzülüyo da olsam, nerde bi H&M görsem napıp edip dalarım içine, hiç acımam. Başka nerden 10€'ya bikini, 5€'ya kazak, kışlık bot, deri ceket... nerden nerdeen bulabilirim?! Hayır bavulumu bilerek boş götürüyorum, gelirken H&M dolduriym diye. Her renk poşedi var, iyice saykoya bağladım bu konuda. Yeşil H&M torbası, beyazı, mavisi, her renkten üçer beşer tane... Beş de yetmez on tane, on da yetmez yüz tane! Ver Allahım ver verr! moduna giriyorum bu deli marka karşısında ve bükemediğim bileği öpüyorum.

Hiç yorum yok: