12 Haziran 2010

Dünya Kupası 2010 gelmiş Vuvuzela'dan Anladım


Yok niyetim futboldan konuşmak değil. Zaten tam bi kız gibi bakıyorum ben bu futbol olayına. Bi topun peşinde 20 kişi höttürü höttürü ordan oraya, noluyo kardeşim, bi durun da... (Hehe kalecileri de bu hesaptan çıkarcak kadar akıllıyım yalnız, neyse.)

Benim derdim şu Vuvuzela'yla.
Vuvuzela, Hitler dönemi gizli bi antisiyonist işkence aleti olabilir, gerçekten. O ne sestir, o ne "tüm saha tek yürek"tir? O nedir, nedir?! Beynim uyuştu be vız vız vızz. Yok kraliçesi gelse susturamaz bu arıları.
Baktım hayat enerjim sömürülüyo falan, noluyo lan?! dedim. Meğer salondan iki saattir Vuvuzela dinliyormuşum.

Hayır bu saatten sonra adamda Afrikalı'ya acıma duygusu da kalmaz. Hadi beynimin içine ediyosun, hümanızmamı, merhametimi ne diye elimden alıyosun be Vuvuzela?
Ya bu adamlar en son açlıktan ölmüyolar mıydı, bebeler kwashiorkor'la savaşmıyo muydu, fakirlikten harap değiller miydi, nerden çıkarmışlar bu Vuvuzela'yı? Ya bi git Amerika'ya, bi kapitalizmin babası ülkelere öttür şu Vuvuzela'nı be Afrikalı. Benim suçum ne bu adaletsizlikte?

Hiç yorum yok: