25 Haziran 2010

Çık İçimden Aşk-ı Memnuuu!

Türk tarihinde bir devir dün itibariyle kapanmıştır. İyi bari dizi 3D televizyonlar çıkmadan bitti de Peyker'in elmacık kemikleri gözümüze gözümüze girip bizi daha fazla taciz etmiycek.
 
Dizinin "Behlül kaçar!" şeklinde bitmesine ne demeli? İki yıl boşuna izlemişim lan. Bu mudur ha, bu mudur?
Peki bunca yıl sarışın bellediğimiz Behlül'ün saç-sakalının aslında gür gür, pala esmeri olması? Ulan Behlül, yıktın lan beni. Zaten sevmemiştim seni ta en başından. Herkes ne kadar yakışıklı olduğunu konuşurken, ben ellerinin ne kadar iri, parmaklarının dolma gibi olduğunu söylüyordum. Hayır beğenmemezlik değil de, çok sarı be... Neyse, o da homeless oldu çıktı zaten. Gitmemek lazım üstüne.
 Behlül'e dair kafamda kalan tek şeyin kelebek yüzüşü olması dışında, adamın burnunun küçüklüğü de beni yedi bitirdi. Çetin, Hilmi, Behlül, Adnan madnan... Yok abi, en coolları, aile babası olmasına rağmen Nihat be. Cool guy.

Hilmi de adam gibi adammış, helal olsun.
Peki Nihal'in sorunları? Herkes kızı masum, saf zannederken kızın her şeyi kendine yontan megolamanın teki olması? Biri ağlasa, "Benim yüzümdeen!" diye bağıran şımarık şebeleğin teki... Pis ensest. Zaten sorunlu mudur nedir, tek arkadaşı Pelin. Sosyal ortamlarda sıkıntı çeken bi kızdı o, dizi bitti de daha emo'laştığını görmedik, çok şükür.

Tabi bi de tüm Ziyagil ailesinin Galatasaraylı olması sorunsalı var. Behlül o hovardalıkla nası GSÜ'de? Bülent? Çalişmicam lan ben de ÖSS'ye, Behlül bile GSÜ'ye girdiyse ben haydi haydi yaparım ya. Zaten ÖSS'de kazanamazsam, artık playboy kuzenimle falan evlenirim. Ne bliym babamın aldığı yatla balayına falan çıkarım. O stresle tüm dolabımı yeniler, ordan oraya topuklularla gezen bi tip olurum, ohh.

Sabreden derviş muradına erermiş, sevindim ya Matmazel'e. Yavrum, kıyamam. Zarif kadın evelallah.

O değil de, Türkiye'nin tek güzel insanlar-mekanlar-kıyafetler gösteren, gözümüzü gönlümüzü açan dizisi bitti ya yanarım yanarım ona yanarım. Biz Masa'yı, Harvey Nichols'ı hep seninle keşfettik be Aşk-ı Memnu. Napsak, Küçük Sırlar'a mı sarsak? :)

Hiç yorum yok: