27 Mart 2010

İsa'nın gözü üstümde

Bugün bi kilisede bi papaz tarafından "kutsandım" desem?
"Hmm, ok bye." tepkisini duydum, sakın gözlerini kaçırma!

Sabah erkenden kalktım Kuruçeşme'ye yürüdüm, fiziksel aktivitede bulunmuş olmanın verdiği gurur ve yüksek endorfinle Aya Yani Rum Kilisesi'ne girdim. (Hayır kafam güzel değil. O zaman da değildi. Ya da bilmiyorum, endorfin seviyem bi anda fırladıysa... Her neyse, girdim işte kiliseye...)
Bikaç mum aldım, Latince duaları dinledim. O ağır kilise kokusu vardır ya... Böyle hafif yapış yapış falan, onu soludum. Kim bilir kaç çift İsa ve Meryem gözünün önünde papaz ismimi sordu. "Eda" dedim ve elini kafama koyup bşiyler okudu. Oldukça mistikti. Böyle şeyleri çok ciddiye almam, dinle alakam da yoktur... Hepimiz için tek bi Tanrı olduğunu düşünüyorum çoğu zaman zaten.
Ama ilginçti. Sonra dileklerimi diledim. Baktım kesmedi, bikaç tane daha mum aldım bikaç dilek daha diledim. Ne kadar çok isteğim varmış ya dürtülmeyi bekleyen... Hayret ettim.
İşte böyle bi deneyim de yaşamış oldum. İlerde naparım, bi hahama mı okuturum kendimi, kurşun mu döktürürüm bilmiyorum.

Hiç yorum yok: