1 Mart 2010

Cimri


Dün Kenter Tiyatrosu'nda Cimri'yi izledim ve taptıım!
Dekorlarıyla, kostüm, saç başlarıyla, makyajlarıyla, oyuncularıyla her şeyiyle gayet eğlenceliydi. Oyuna zaten lafım yok, Molière'e şapka çıkarırım.
Hatta aynı şapkayı performanslarından ötürü Mehmet Birkiye, Kadriye Kenter, Engin Hepileri, Derya Aslan...'a da çıkarıyorum.
Ve gerçekten komik mizansenleri vardı, oyunun temposu hiç düşmeden sürükleyebiliyordu ki bence belki de bi oyunda en önemli şey. (Gerçi tek perdeye sığdırdıkları için biraz uzundu ve bi ara yine de gerekliydi, hem oyuncular hem izleyiciler için... ama olsun, buna da şükür :) )
Çoğu sahnede gerçekten YARILDIM! Zekice düşünülmüş, emek verilmiş, görsel olarak kesinlikle hitap edici, tam gidilesi bir oyun! :) İnsan kendine kızıyor hatta, ben metni okurken bunu nası düşünemedim falan diye...

Bu arada tiyatroydu, sinemaydı, konserdi, defileydi, carttu curttu... Bu tür yerlerde ön koltukları belli bir boy ortalamasının altında olanlara satmalılar. Yanımdaki çocuğa eğile eğile izlemek zorunda mıyım ben.. Hayır, o bişey değil de, yoktan yere yanındaki kız arkadaşıyla arasını mı açtım ne...
Aman neyse.

Hiç yorum yok: