24 Şubat 2010

Monet, Picasso ve Harpagon :)

Daha pazartesiden haftasonunu beklemeye başladığımdan, bu haftasonu da hemen planlar yaptım. Ve.. Son iki güüün! :)

Cumartesi önce Taksim... ney dersim için.. Nefesime kuvvet diyorum sadece. Ondan sonra da hemen Portakal Sanat Evi'nde Monet'den Picasso'ya Batı Resminin Büyük Ustaları'nı görmeye! Edouard Manet, Claude Monet, Dali, Picasso, Chagall (son zamanlarda ne kadar çok Chagall sergilendi öyle..), Joan Miro (Spanish got the style, demek istedim (: ) ve bi sürü bi sürü başka palet! Heyecanlandım şimdiden... Bi de her gün resimleri sergilenen ressamların sevdikleri yiyeceklerden küçük ikramlar yapılıyormuş, yummy! Pazar son günü, acele etmek lazım.

Pazar da Kenter Tiyatrosu'nda Cimri'yi görmeliyim! Harpagon çok uyuz.. Birinin bu adamı dürtüp kefenin cebi yok evladım, falan demesi gerek. Acil!

Hiç yorum yok: